کاکی 98
 

ماموریت نهایی قسمت دوم مقابله با رئیس Ultimate Mission II (vs Boss) - دانلود بازی اکشن تفنگی اندروید : بیگانگان زمین را به دریایی از آتش تبدیل کرده اند وشما میخواهید خود را تبدیل به قهرمان برای بازماندگان دنیا کنید و برای مقابله با موجودات فضایی و رئیس آنها خود را تجهیز به قویترین سلاح ها کرده و به مبارزه با انها میپردازید.

 

 



ادامه مطلب ...

ژنرال کوچک Little Generals - دانلود بازی استراتژی اندروید : بازی شبیه ساز از میدان جنگ است که حس یک فرمانده را به بازیکن میدهد تا نبرد های پیش رو را مدیریت کرده و با تاکتیک های جنگی پیروزی برای خود بخرد.بازی داریا گرافیکی کارتونی و گیم پلی خوبی میباشد.



ادامه مطلب ...

شعله های زخمی Flames Scar - دانلود بازی شمشیری اندروید : داستان در مورد جادوگرانی است که برای شکست با شوالیه ها از هر نیروی شیطانی استفاده میکنند و شهر را به ویرانه ای تبدیل کرده اند در این گیرودار ایده ای جنگجو که عضو گروه قهرمانان هستند برای نجات شهر به مغابله با این شیاطین میپردازنند.

 

 

 



ادامه مطلب ...
افراطی ها در دفاع Extreme Defence  - دانلود بازی استراتژیکی اندروید : بازی در کلاس بالای در سبک بازی های دفاعی قرار دارد و دارای گیم پلی ساده و گرافیک خوبی برای اندروید میباشدداستان در مورد مهاجمان بیگانه به شهر و است و شما وبه عنوان افسر ارشد شهر برای دفاع از محیط زندگی خود باید برنامه استراتژیکی خاصی را بچینید.
 
 
 




ادامه مطلب ...

نبرد سوسک بازی زیبایی است که در سبک بازی معروف WORMS ساخته شده است و دارای سبک استراتژیکی می باشد.این گونه بازی ها در آندروید و هر سیستم دیگری می توانند بسیار لذت بخش و اعتیاد آور باشد.

 

در BATTLE BUGS می توانید به تیم های مختلف سوسکی تقسیم شوید، از سلاح هایی مانند آرپیجی و سلاح هایی عجیب تر مانند سوسک باد کرده و بمب خوکی استفاده کنید.

 

این بازی برای سیستم عامل آندروید ساخته شده است و در ورژن ۱٫۶ به بالای آندروید به خوبی اجرا خواهد شد.

 

 



ادامه مطلب ...

نام کتاب : نقش کامپیوتر در اطلاع رسانی

نویسنده : هادی وطنی و مصطفی اشرف

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۷۸۰   کیلوبایت

توضیحات :  یکی از رشته های مهم علوم که در هر لحظه نیاز به اطلاعات و ارتباطات و رایانه دارد علوم پزشکی و پایه پزشکی و پیراپزشکی و زیست شناسی است.زیرا اولین گام در هر پژوهشی جمع آوری اطلاعات مربوط به آن موضوع است که بدون آشنایی با رایانه و اینترنت تقریبا ناممکن یا بسیار مشکل است . ارزانترین و آسانترین راه ارتباط با دیگر همکاران و دانش پژوهان در سراسر جهان اینترنت است. با این روش محقق میتواند روزآمد ترین اطلاعات در مورد هر موضوع جستجو نموده و جمع آوری نماید.بنابر همین اصل بود که بر آن شدیم  برای آشنایی کاربران علوم زیستی و تندرستی، کتاب رایانه و اطلاع رسانی پزشکی تدوین و تقدیم نمائیم.



ادامه مطلب ...

نام کتاب :  آموزش تصویری ویندوز ۸

نویسنده :  حمید شجاعی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۷۸۰  کیلوبایت

توضیحات :  ویندوز ۸ مبتنی بر همان  Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در  Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷ با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.  کتاب آموزش ویندوز ۸ کتاب بسیار کامل و جامع در زمینه آموزش فارسی و تصویری برای تشریح قابلیت و ترفندهای ویندوز ۸ با زبان ساده است. در این کتاب نحوه کار با ویندوز و همچنین ترفندهای بسیار کاربردی در خصوص مشکلات و تغییرات موجود همچون حذف دکمه START ارائه کرده است



ادامه مطلب ...

نام کتاب :  مجموعه ۱۰۰ ترفند ویندوز XP

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۲۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲۶۴  Kb

توضیحات :    این کتاب شامل ۱۰۰ ترفند جالب و کاربردی در محیط ویندوز XP میباشد. اکثر ترفندها مربوط به محیط رجیستری ویندوز هستند.

 



ادامه مطلب ...

در اینجا شما با قوانین و مقررات یک بازی شطرنج  آشنا میشوید. این قوانین شطرنج نمیتواند همه موقعیت های محتمل را که ممکن است در بازی پدید آید، شامل شود، و نیز نمیتواند تمام مسائل عملی را حل و فصل کند.

 

 



ادامه مطلب ...

موضوع اخلاق رابطه است و رابطه صرفاً رابطه با رقیب محسوب نمی‌شود. موضوع اخلاق رابطه با هم تیمی و حتی با خود هم هست. هیچ قانونی ورزشی نمی تواند به یک بازیکن فوتبال بگوید چگونه با یار خودی رفتار کند و چگونه حب و بغضهای شخصی را در رابطه ای ورزشی و انسانی که با هم تیمی اش دارد دخالت ندهد.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاکی 98 و آدرس kaki98.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 36303
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User