کاکی 98
 

در بازی Smash Ping Pong خود را در شخصیت یک تنیس باز حرفه ای تصور کنید و با پرتاب پرقدرت توپ به سمت حریفان آنان را از میدان رقابت بیرون کنید. در این بازی دیجیتالی که برای سیستم عامل های  S60v5, Symbian^3 طراحی شده است شرکت کنید، و تمامی رقیبان خود را شکست دهید تا به یک ابر قهرمان در رشته تنیس روی میز تبدیل شوید. امیدواریم با دانلود این بازی به یک ورزشکار حرفه ای تبدیل شوید.



ادامه مطلب ...

عکس سه تکه مخصوص ماه محرم در سایز ۴۰۰×۷۲۰ مناسب برای گوشی های سامسونگ که هم اکنون می توانید از سایت کاکی 98 دانلود کنید…



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:عکس ,خطای چشم ,عکس جالب ,عکس های خطای چشم, :: 16:40 ::  نويسنده : mohsen

امروز می خواهم چند تصویر برای شما بگذارم که از دیدن ان تعجب کنید این تصاویر باور نکردنی هستند

...::ادامه این تصاویر در ادامه مطلب ببینید::...

 



ادامه مطلب ...

طرح مسابقات نسخه موتور سواری Drag Racing: Bike Edition - دانلود بازی سواری اندروید : بازی زیبای ارائه شده یک بازی مسابقه ای با موتور های سنگین میباشد و در این بازی شما با توجه به رقابت های انجام داده و جمع آوری سکه دست به تقویت موتور و خرید موتور های  جدید میزنید گیم لذت بخشتری تجربه میکنید.



ادامه مطلب ...

این هم سری دوم از عکس موبایل که مخصوص گوشی سامسونگ کربی است اکنون برای دانلود آماده شده است.
از ویژگی های این مجموعه والپیپر Corby میتوان به کیفیت بالای تصاویر آن و سه تکه ای بودن آن اشاره نمود.

 



ادامه مطلب ...

عکاس پاریسی مالو آکا حرفه هایی که ممکن است یک کودک در آینده در آن مشغول بکار شود را تجسم کرده است.//او از نگاه یک پدر و مادر به این کودکان نگاه کرده و او را در لباس حرفه های مختلف تجسم کرده است.//اینکه سرنوشت چه مسیری را برای هر کس رقم خواهد زد اصلا مشخص نیست و فکر کردن به آن نیزهمیشه با نگرانی همراه خواهد بود .//در هر صورت او در این پروژه عکاسی این مسئله را بصورت طنز بیان کرده است.//حرفه هایی مانند دکتری ، کشیش ، ورزشکار و حتی گاو باز را در این عکسها در نظر گرفته است.//باقی عکسها را خودتان حدس بزنید



ادامه مطلب ...

آموزش مربیگری فوتبال

 

نویسنده: امیر حسین هاشمی

شرح: مجموعه ایی از نکات آموزشی تکنیکهای مربیگری و فنی در علم فوتیال

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاکی 98 و آدرس kaki98.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 36285
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User